자유게시판

طراحی سایت شرکتی

페이지 정보

profile_image
작성자 Delila Shull
댓글 0건 조회 15회 작성일 24-09-25 02:58

본문

مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همه‌گیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا بهترین شرکت طراحی وب سایت‌ها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.

صفحه فرود نخستین صفحه ای است که بازدیدکنندگان سایت و یا وبلاگ شما، از طریق آن وارد فضای محتوای شما می‌شوند.
معمولاً بازدیدکنندگان، پس از مشاهده‌ی صفحه فرود یکی از سه کار زیر را انجام می‌دهند:

ماهیت و کارایی سایت های خبری بسیار متفاوت است. هدف کاربران آن نیز متفاوت است. از این رو طراحی یک سایت خبری کمی پیچیده به نظر می رسد. طراحی وب سایت در تهران گرافیک در سایتهای خبری باید با هدف آن همخوانی داشته باشد. این طراحی سایت با وردپرس نوع سایت ها تنوع گرافیکی کمتر اما حرفه ای تری نسبت به سایر سایت‌ها دارند. و سئو موتورهای جستجو و سئو تکنیکال قوی تری دارند. سایت های خبری باید دائما در حال به روز رسانی باشند. و البته بهتر است اپلیکیشن خبری هم داشته باشند.

به این نکته توجه کنید که هدف از تمام این صفحات این است که مخاطب با کلیک بر روی آنها، وارد سایت شود.
اهمیت صفحه فرود
اهمیت صفحه فرود

بهتر است اخباری که اعلام می کنید با ذکر شناسه زمانی (تاریخ و ساعت) و نام خبرنگار یا گزارشگر باشد. این کار به خبر منتشر شده هویت می دهد و صداقت آن را در نگاه مخاطب بالا می برد.
۲- استفاده از چند محتوا

ویژگی سایت آموزشی
سایت‌های آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی طراحی وب سایت در تهران که برای آن طراحی شده‌اند ویژگی‌های خاص خود را دارند.

صفحه‌ی اصلی و اولیه‌ی سایت که اصطلاحاً به آن خانه یا Home هم می‌گویند، قاعدتاً یک لندینگ پیج کلیدی در هر سایت و یا وبلاگ است.
اما صفحه اول یک سایت، الزاماً تنها صفحه فرود آن سایت نیست.
به عنوان مثال، ممکن است بازدیدکنندگان، از طریق جستجو در گوگل به سایت یا نوشته وبلاگ برسند.
پس صفحه‌ای هم که از طریق موتور جستجو به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود، عملاً یک لندینگ پیج محسوب می‌شود.
سایر صفحه های فرود

محتوای صفحه را مرور می‌کنند و آن را می‌بندند.
از طریق لینک های صفحه به بخش دیگری از سایت و یا وبلاگ می‌روند.
یک اقدام و Action دیگری غیر از مشاهده‌ی سایر صفحات انجام می‌دهند.

ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و ساده‌ترین حالت استفاده از سایت را با بهره‌گیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.

کسانی که با فضای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنا هستند، معمولاً با شنیدن نام صفحه فرود یا Landing Page بحث‌های مربوط به SEO را به خاطر می‌آورند.
البته در سئو هم بحث لندینگ پیج یا صفحه فرود وجود دارد، اما اصل این بحث، گسترده‌تر و جدی‌تر است و در فضای بازاریابی محتوا، به مفاهیم مختلف دیگری هم اشاره دارد.
انواع صفحه فرود یا لندینگ پیج

تعادل بصری یعنی اطمینان حاصل کنیم که هیچ یک از عناصر طراحی در یک ترکیب، بیش از حد از عناصر دیگر قدرتمندتر نباشد. در طراحی وب این موضوع را می توانید با کشیدن یک خط خیالی در طراحی وب سایت در تهران مرکز صفحه و چیدمان عناصر به شکلی که وزن بصری در هر دو طرف برابر باشد، اعمال کنید.
دو راه اصلی برای دستیابی به تعادل در طراحی وب سایت وجود دارد:

انجام تراکنش مالی
دریافت ایمیل بازدیدکننده
ترغیب بازدیدکننده به تماس تلفنی
ترغیب بازدیدکننده به ارسال SMS
ترغیب بازدیدکننده به مراجعه حضوری
ثبت نام بازدیدکننده به عنوان کاربر در سایت
کلیک کردن بازدیدکننده روی یک لینک
ترغیب بازدیدکننده به یک بازدید دیگر در آینده
ارسال پیام برای سایت
ثبت یک پیام یا دیدگاه در سایت
ارسال لینک صفحه برای یک دوست
به اشتراک گذاری لینک صفحه در پلتفرم‌های اجتماعی
دریافت اطلاعات دموگرافیک بازدیدکنندگان
دانلود یک فایل
مشاهده آنلاین یک ویدئو
گوش دادن آنلاین به فایل صوتی
شرکت در یک مسابقه
مراجعه به اکانت‌های مرتبط با سایت در شبکه های اجتماعی
آشنایی با نام سایت یا یک برند
ثبت RSS سایت یا وبلاگ توسط بازدیدکننده
عرضه‌ی محصول Up-sell
عرضه‌ی محصول Cross-sell
کسب رتبه در موتورهای جستجو

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.